Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Kirjoita palautteesi viestikenttään. Halutessasi otamme sinuun yhteyttä myös puhelimitse, jos lisäät puhelinnumeron palautteeseesi.

Voit myös soittaa asiakaspalvelumme numeroon 0400 808 654 (pvm/mpm) .Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 10-15.

Usein kysytyt kysymykset

Unohtuiko salasana?

Jos olet unohtanut salasanasi voit vaihtaa sen valikossa olevasta unohtuiko salasana? -linkistä tai suoraan TÄSTÄ.

Etkö saanut sähköpostiosoitteen varmennusviestiä?

Katso sähköpostisi roskapostikansio. Jos viesti löytyy sieltä, voit avata viestin ja tehdä varmennuksen. Jos viestiä ei löydy roskapostikansiostakaan, ole hyvä ja ota yhteys asiakaspalveluun.

Mitä ovat Käyttöaika ja Puheaika?

Tarvitset Käyttöaikaa voidaksesi käyttää palvelua. Käyttöajan puitteissa voit myös lähettää webbiviestejä, flirttailla, kirjoittaa vieraskirjaan jne. Soittoja/tekstiviestejä ja vahtikoira viestejä varten tarvitset ennalta maksettua puheaikaa.

Uusiutuuko maksuni automaattisesti kun edellinen loppuu?

Ei, meillä ei ole suoraveloitusta ja kaikki käyttöajat ovat määräaikaisia. Käyttöajan päätyttyä profiilisi säilyy palvelussa ellet pyydä poistamaan sitä. HUOM! Profiilin pitäminen palvelussa on täysin maksutonta.

Mitkä ovat Käyttöaikojen pituudet?

Voit valita 30, 60 tai 180 päivän mittaisen käyttöajan.

Hinnat:

  • 30 päivää 15,00€
  • 60 päivää 20,00€
  • 180 päivää 30,00€
  • Tekstiviestit alk. 0,185€/kpl
  • Puhelut alk. 0,369€/min

Kaikki tilaukset ovat määräaikaisia eikä niitä koskaan uusita automaattisesti.

Miten poistan profiilini?

Voit sulkea profiilisi Asetukset-sivulla. Sulkemisen jälkeen profiilisi ei näy muille palvelun käyttäjille eikä sinuun voi ottaa palvelun kautta enää yhteyttä. Voit halutessasi avata profiilin uudelleen. Jos haluat profiilisi kokonaan poistaa palvelusta niin ota yhteyttä neuvontaan.

Mitä teen, kun minua häiriköidään?

Käytä profiilikortista löytyvää Torju käyttäjä -painiketta torjuaksesi häiriköivän henkilön. Torjumisen jälkeen henkilö ei voi enää ottaa sinuun yhteyttä. Hän voi käydä katsomassa profiiliasi, mutta ei voi enää lähettää sinulle esim. webbiviestejä.

Jos viestit ovat todella törkeitä, ilmoita häiriköstä neuvontaamme joko Palaute-lomakkeen kautta tai soittamalla neuvontanumeroon. Neuvonnassa voidaan harkinnan mukaan estää häiriköivän henkilön palvelun käyttö.

Jos kyse on rikoksen tunnusmerkit täyttävästä tilanteesta, kuten kunnianloukkauksesta, voit halutessasi tehdä rikosilmoituksen. Ylläpito ei luovuta häiriköiden tunnistamistietoja muille kuin poliisille rikostutkinnan yhteydessä. Viranomainen tarvitsee tarkat tiedot tapahtuneesta. Tulosta tai kopioi talteen kyseinen viesti sekä ilmoita tarkka tapahtuma-aika ja väärinkäytökseen syyllistyneen henkilön nimimerkki.

Profiilin tekijä on alle 18-vuotias?

Jos huomaat palvelussa alle 18-vuotiaan käyttäjän, ilmoita siitä heti neuvontaamme. Palvelu on tarkoitettu ainoastaan yli 18 vuotta täyttäneille.

Joku on tehnyt profiilin, jossa on minun kuvani ja/tai minun tietojani. Mitä teen?

Ilmoita tällaisesta profiilista neuvontaamme.

Tällaisessa tapauksessa voit halutessasi tehdä rikosilmoituksen. Tulosta profiilisivu talteen todisteeksi viranomaiselle. Luovutamme tunnistamistiedot väärän profiilin tekijästä ainoastaan poliisille.


Flirtti

Vihjaise itsestäsi mielenkiintosi herättäneelle henkilölle lähettämällä hänelle flirttiruusu. Flirtin voit lähettää painamalla Lähetä flirtti -painiketta hänen profiilikortissaan. Lähetettyäsi flirtin jää odottamaan hyväksyykö vai hylkääkö hän sen.

Chat

Chat

Chat on reaaliaikainen tekstipohjainen keskustelu. Voit chattailla henkilöiden kanssa, jotka ovat palvelussa online-tilassa. Chat on käytössä jäsenillä, joilla on voimassa Käyttöaikaa.

Video/äänichat

Keskustele video/äänichatin kautta haluamasi henkilön kanssa, joka on online-tilassa. Huom! Molemmilla täytyy olla webkamera asennettuna, jotta video/äänichattia voi käyttää! Käytössä jäsenillä, joilla on voimassa Käyttöaikaa.

Viestit

Webbiviestejä saat sinusta kiinnostuneilta henkilöiltä. Webbiviestit toimivat aivan kuin sähköpostiviestit, mutta vain palvelun sisällä ja nimimerkkien kesken. Mitään yhteystietojasi ei siis välitetä viestien mukana, ellet niitä itse viestiin kirjoita.

Tekstiviestit

Jos mielenkiintosi herättänyt henkilö ei satu olemaan koneen ääressä, voit lähettää palvelun kautta tekstiviestin suoraan hänen puhelimeensa. Pysyt koko ajan tuntemattomana. Pystyt tekstailemaan mielenkiintosi herättäneelle henkilölle täysin tuntemattomana ja tutustua häneen paremmin ennen kuin tapaat hänet tai annat mitään henkilökohtaisia tietojasi. Tekstiviestejä voit lähettää vain jos sinulla on voimassa olevaa puheaikaa.

Soita hänelle

Ääni kertoo käyttäjästään paljon. Palvelussa pystyt soittamaan mielenkiintosi herättäneelle henkilölle täysin tuntemattomana ja tutustua häneen paremmin ennen kuin tapaat hänet tai annat henkilökohtaista puhelinnumeroasi. Puheluja voit soittaa vain jos sinulla on voimassa olevaa puheaikaa.

Soittokutsut

Soittokutsun saatuasi voit soittaa sen lähettäneelle henkilölle ilmaiseksi. Kutsun lähettäjä maksaa puhelun. Soitto tapahtuu palvelun kautta ja pysyt koko ajan tuntemattomana. Voit myös itse lähettää soittokutsuja kiinnostaville henkilöille.

Soittokutsun lähettäminen

Voit myös itse lähettää Soittokutsuja. Se on kätevä tapa saada toinen ottamaan yhteyttä, koska sinä maksat puhelun hänen puolestaan. Soittokutsun lähettämiseksi tarvitset voimassa olevan Käyttöajan lisäksi puheaikaa.

VIP-kutsut

Saatuasi VIP-kutsun pääset katsomaan sen lähettäneen henkilön VIP-kuvia. Voit myös itse lähettää kutsuja, jos sinulla on VIP-kuvia.

Vieraskirja

Vieraskirjasi viestejä voi lukea kaikki palveluun rekisteröityneet seuranetsijät. Sinusta kiinnostunut henkilö tai joku joka tahtoo esim. vain kehua kaunista kuvaasi voi kirjoittaa viestin Vieraskirjaasi kaikkien nähtäville. Voit myös itse kirjoittaa toisten Vieraskirjoihin.

Suosikit

Etsiessäsi seuraa törmäät varmasti useammankin mielenkiintoisen henkilön profiiliin ja haluat muistaa heidät myös myöhemmin. Lisää heidät Suosikkeihisi ja näet kätevästi aina, kun Suosikkisi ovat online.

Vierailijat

Vierailijat ovat henkilöitä, jotka ovat käyneet katsomassa profiiliasi.

Vahtikoira

Voit ottaa käyttöösi Vahtikoiran, joka ilmoittaa sinulle tekstiviestillä, silloin kun et ole sisäänkirjautuneena palveluun, saamistasi webbiviesteistä, soittokutsuista, flirteistä jne. Vahtikoiraa käyttääksesi tarvitset voimassa olevaa puheaikaa.

Profiili

Profiililla kerrot itsestäsi muille palvelusta seuraa hakeville. Siihen kannattaakin panostaa, koska sillä voit tehokkaasti herättää vastapuolen mielenkiinnon tai tyrehdyttää sen heti alkuunsa.

Match

Käytä Matchia löytämään juuri sinulle sopivaa seuraa. Täytä tiedot itsestäsi ja kerro millaista seuraa itse toivoisit löytäväsi. Vertaa sinun ja hänen vastauksia ja näet kuinka hyvin sovitte yhteen.

Torjutut

Voit estää häiritsevien henkilöiden yhteydenotot lisäämällä heidät Torjuttuihin.

Asetukset

Asetukset-sivun kautta voit muuttaa rekisteröintitietojasi ja yhteydenottoasetuksia.

Toimitusehdot

CodeByte Oy 2784462-5 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: neuvonta@seuraajokaiselle.fi
Puhelin: 0400 808 654
Postiosoite: Kumitehtaankatu 5 04260 Kerava

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla. Tilaus astuu voimaan heti maksamalla valintasi verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä tuotteiden hinnat sekä toimitusehdot.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Nordea B2B, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30-3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Verkkokaupan tuotteet ovat digitaalisia käyttöoikeuksia ja ne on käytettävissä heti onnistuneen maksutapahtuman jälkeen.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Palvelussa jäsenyysyys ja peruskäyttö ovat aina maksuttomia. Tämän lisäksi palveluun voi ostaa "laajettua käyttöaikaa", jonka puitteissa saa itselleen lisäominaisuuksia sekä "laajennnetun viestintäpaketin" jonka avulla käyttäjä voi anonyymisti lähettää tekstiviestejä tai soittaa palvelun muille käyttäjille . Tilaukset alkavat kun ostotapahtuma on vahvistettu. Sovellettavan lain nojalla käyttäjällä on 14 vuorokautta aikaa peruuttaa ostotapahtua erittelemättä peruutuksen syytä. Ilmoitus ostotapahtuman peruuttamisesta tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen neuvonta@seuraajokaiselle.fi. Maksunpalautus suoritetaan 14 arkipäivän kuluessa peruutuspyynnöstä. Palautus suoritetaan tilillepanoja tai Maksunvälittäjän maksunpalautuskanavaa pitkin, mikäli se on mahdollista. Jos käyttäjä kirjautuu tililleeen tilausoston jälkeen, käynnistää se automaattisesti "laajennetun käyttöajan", ja näin ollen ei oikeus lakisääteiseen peruutusoikeuteen ole enää voimassa. Samoin jos asiakas käyttää "laajennettua viestintäpakettia" (lähettämällä tekstiviestin tai käynnistämällä soittotapahtuman) ennen peruutusjakson päättymistä, päättää tämä lakisääteisen peruutusoikeuden ajanjakson.

Seuraajokaiselle.fi palvelussa et sitoudu automaattiseen tai toistuvaislaskutukseen, vaan valitset aina haluamasin maksun ja ajanjakson. Meiltä ei siis koskaan tule sinulle laskuja etu- eikä jälkikäteen ja jäsenyys on aina ilmainen.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Cookies / Evästeet

Sivusto käyttää selaimen evästeitä (cookies). Sinun täytyy sallia sivuston evästeet selaimessasi saadaksesi istuntosi säilymään ja ylläpitääksesi sisäänkirjautumista, kun siirryt sivulta toiselle. Kirjautuessasi ulos palvelusta eväste tuhoutuu selaimessasi ja palvelimella. Mikäli sivuston käytössä on ongelmia, toimi seuraavien ohjeiden mukaan.

Microsoft Internet Explorer

  1. Valitse selaimen ylävalikosta kohta Työkalut/Tools ja sieltä valikko nimeltään Internet-asetukset/Internet options.
  2. Valitse Tietosuoja/Privacy -välilehti.
  3. Siirrä liukusäädintä niin, että asetukseksi tulee "Keskitaso".
  4. Valitse kohdasta Lisätiedot "Ohita automaattinen evästeitten käsittely".
  5. Valitse kohdista "Ensimmäisen osapuolen evästeet" valinta "Hyväksy"
  6. Valitse myös "Salli istunnon evästeet aina".
  7. Valitse Ok

Mozilla Firefox

  1. Valitse selaimen ylävalikosta Työkalut ja avautuvasta valikosta Asetukset
  2. Valitse Tietosuoja
  3. Valitse Evästeet -kohdasta Sivustot saavat asettaa evästeitä
  4. Valitse Ok

Google Chrome

  1. Valitse Chrome-valikko
  2. Valitse asetukset
  3. Valitse "näytä lisäasetukset"
  4. Valitse Tietosuoja
  5. Valitse "sisältöasetukset"
  6. Valitse Evästeet: "salli paikallistietojen asetus (suositus)"

Apple Safari

Safari hyväksyy evästeet vain avaamiltasi verkkosivustoilta. Tämä saattaa estää joidenkin mainostajien evästeiden tallentamisen tietokoneellesi. Voit muuttaa evästeasetuksia siten, että Safari ei hyväksy mitään evästeitä tai että se hyväksyy kaikki evästeet.